środa, 14 stycznia 2015

Prolog

Do tej pory wszystko było takie puste...
Nic nie miało koloru ani większego znaczenia...
Po prostu żyłam... Sama...
Lecz pojawił się on...
Mój bohater...
Mój książę z bajki...
I od tej pory moje życie się zmieniło...
Wszystko zyskało sens...
Nauczyłam się być lepszą...
Lecz nadal gdzieś w sobie czuję, że czekam na coś wyjątkowego...
Na coś co całkiem odmieni mój światopogląd...
Czy kiedyś to znajde?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 *Od autorek*
hej kochani <3
Mam nadzieję, że prolog się podoba, krótki no ale jest.
Już niedługo pojawi się pierwszy rozdział.
Zapraszamy! <3 <3 <3

2 komentarze:

  1. Bonjour, kochana. Rozdział świetny, chociaż to prolog, ale co tam. A kiedy napiszesz na swoje pozostałe blogi, hm? Okey, pozdrawiam, je t'aime-to powinnaś znać z mojego rozdziału :***-bisous <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Prolog, nie mogę doczekać się 1 rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń

Dla nas to uśmiecha dla ciebie chwila :)